Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 4 August 2009

Babah sangat cool!

Huh, my mom tipu aku semalam. My mom said babah marah giler ble dgr aku nk amek jrugambar professional masa konvo aku nanti. Ble babah pulang dari kerja, aku terus dapatkan babah dan Tanya, ‘it is true?’ babah kerut muka, ‘semua itu tidak benar anakanda, masakan ayahanda sanggup berkata2 begitu…(cewahh lebih kurang macam tu lah ayat babah kalau zaman hang tuah dulu). So, aku Tanya balik ‘kalau betul, boleh ke? Babah izin tak?....’boleh, takde masalah!’ berapa? RM200 ke? Yup! How u noe 200? ‘standart lah tu, balas babah. But, mama….? ‘alah, biar la mama tu, peduli kan, babah ada, jangan risau. ‘Erm…tak takut ke lau mama mengamuk depan org ramai ble dia nmpk photographer tu nanti?? ‘kalau mama marah, konvokesyen dah selesai pun.’ Hahahah kami anak beranak ketawa. Babah mmg best. Tak tau la kot my mom terdengar perbualan kami sbb beliau sedang bersantap didapur. Huhuhu babah best…babah mmg best!


11.45 AM YEHUU!!! Tembok keegoan my mom dah roboh saat aku melihat hp dengan 6 panggilan yg tidak berjawb. Siyes bkan tak nak angkat tp tak dengar sbb aku letak hp dlm laci. Pastu g merayau2 kat tmpat orang sambil wat keja. Aku pun cepat2 kol my mom Tanya ada apa hal. Alahai just tanya balik ni nak makan tak? Hehe yer la smlm kan perang dingin. Aku tak makan. Just duduk je dlm bilik smpai babah balik keja baru brani kua bilik. Hey, my mom dah sejuk lah!

No comments: