Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 14 October 2010

Kerja Ohh Kerja

Saya suke kan kerja saya yang sekarang ni. Opss kerja baru lagi...dah 2 minggu tau!
Alhamdulilah...apa yang saya mahukan, saya dah dapat...akhirnya!

Minggu lepas dapat lagi offer dari kawan kampus, jauhh nuun kat sana Air Asia. Tapi saya tak pergi lah. Saya tau saya dah lepaskan peluang saya untuk berlagak dengan orang sekeliling kalau depa tanya...'amy, la ni hang keje kat mana?' saya jawab dengan hidung tinggi saya, 'nuh atas langit sana, Air Asia aihhh!'

Haha takpe la, bukan rezeki. Lau depa offer aku awal sikit, aku pi daaa...... First In first out, bebeh!
Ok betulkan kembali bahasa melayu anda.

Thank's Lela temukan  saya kerja yg paling sesuai ngan jiwa  ni. Saya baru bertatih dan harap2 akan melompat lebih tinggi!!!

No comments: