Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 14 May 2014

HAI BLOGERRRRRRRRRR

Assalammualaikum dan hai..dan hai..dan hai lagi...hehehe

tau tak apa jadi hari ini????

Aku suka blog...suka menaip...suka membebel dalam blog ni dan suka merapu..selalu.

TETAPI..aku ada masalah kekangan masa. Since dah jadi ummi ni lagi...balik je opis tau nak prepare anak bawak masuk tidur je. Time2 cuti..idak le aku ni nak meratap laptop kat rumah. Banyak benda lain yang mencabar lagi aku nak buat seperti ketip kuku anak, gosok kemeja suami, nak kilatkan kipas siling umah dan sebagainya, tumbuk sambal belacan dengan mama, tolong abah panggilkan kucing dia suh makan petang dan sebagainya.

Since dah lama tak berblog aku rasa macam kotak otak2 aku ni start nak ternak udang. kreativiti nak mengayat yang tu jadi macam orang baru2 nak jumpa mak mertua. huhu. Series. cer tengok entri2 sebelum ni. hambar.

walaupun dah ada semat phone tetap malas nak update blog.

TETAPI...aku banyak ada masa depan komputer bila kat opis. tapi yang sedih nya window aku kat opis tu zaman bayi 90-an. bila aku merayau baca blog orang, aku tekan sign in mesti kena block.

La ni komputer opis dah berwajah baru. upgrade window 7. Haha baru la sangat. So aku try try la tekan butang sign in kat blog orang. Naahhh dapat!!! kih kih kih..hai seronoknya hati. Dah lama berabuk blog aku ni dengan entry ala ala karangan STPM dulu tau. haha.

Urm pas ni makin sempit la kegiatan sosial aku kat opis ni sebab nak bersosial kat blog pulak. haha.


2 comments:

Unknown said...

amy! kena rajin berblog la lps ni yee gamaknyaaaa..
luv to read your entry..

amynur said...

hahahaha harusla kak ngah...walaupun macam cakap sorang2 dlm ni haha.