Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 22 May 2014

Parti Hari Jadi di KFC Setia Alam

Assalammualaikum...

Hari Ahad yang lepas sepupu aku buat sambutan hari jadi anak dia yang dah homayy setahun rupanya. Cepat dan rakusnya waktu berjalan. Kalau baby dia dah setahun, baby aku lagi 4 bulan nak setahun. Kena rancang dari sekarang nih nak buat parti hari jadi tema apa.

Sambutan dibuat di KFC kat Setia Alam. So bergegas la aku, My Imam, mama aku dan of course tetamu VVIP my lil imam, Zafran. Sampai sana terus makan. Pukul 4 macam tu baru party organize datang bagi salam dan jalan kan tugas meng happeningkan majlis. 


Benda pertama yang aku cari sampai sana adalah baby chair. Nasib la dia nak duduk dalam ni sampai habis majlis. Kalau tak, terpaksa aku kuarkan walker yang dah standby dalam bonet kereta.


My Imam




Cheeky dah datang. Ingatkan zafran takot tapi dia asek perhati je. Sebelah aku tu la wife sepupu aku.
Ni wan aku dan kakak aku,
Macam2 cara aku buat tuk dapatkan gambar yang semenggah dari bapak2 mithali ni. Lihat lah hasilnya. sila scroll.


haha sume failed!!
Dia tarik tangan cheeky tuu. 
'cantik lak cekak atas kepala tu..meh nak try!!'
Last pic dengan watak utama.


Selamat hari lahir Aisyah Humaira. Moga jadi anak yang solehah ye sayangg!!

Aku sempat la tanya kos buat birthday party kat sini, katanya dalam beberapa ratus. adalah quotation nye. Yang ini sepupu aku amik dalam 15 pax je. Then adalah tambah sikit2 makanan yang lain. Goodies bag termasuk sekali. Not bad kan kalau kita just nak jemput family dan sahabat handai je.

No comments: