Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 3 March 2012

kucing putih comel alahai

Assalamualaikum...

Hari ini mood rasa nak bermesra alam dengan Si Puteh. Kucen baru yang disegani tetapi dibenci amat oleh Si Betty. Puteh ni saya tak tahu datang dari ceruk mana. Erkk macam tahu lah sikit. Rasa-rasa dari umah jiran yang duduk ujung siit daru umah aku ni. Dipercayai tuannya mula mengabaikan dia sebab dapat sambung belajar kat IPT. Pendek kata, kebajikannya tak dijaga.

Aku cakap begini sebab masa mula-mula dia introduce diri dia dengan kucen2 peliharaan aku yang duduk kat belakang rumah, bulunya sangat bersih dan putih melepak. Tak macam bulu-bulu kucen aku. dah macam suku sakat shreak. Dannn putih, badannya tegap, gemuk berisi padat. Hehe, aku imagine lah kalau dia ni aku cium, boleh bertukar menjelma jadi Fahrin Ahmad. Eh bukan....urm...Aaron Aziz. heeeee. Terkena sumpahan lah kononnya.

Owh mari kita berkenalan dengan puteh.

Puteh...pssttt pandang sini.

taraaaaaa..this is puteh and the urban names is White. kih kih

elehhh...memalu plak dierrr!!

jap, aku tak paham apa motif si betty ni nak interframe..

woahhh aksi apakah ini?




mengamuk???



macam nak terbang jekk

seeeee....dia ejek aku plak dahhhh!!!


dan sekali lagi....aku tak paham apa motif betty nak interframe. cemburu mungkin??


Jangan mengumpat kata putih comot dan tak puteh pun seperti namanya. Sebab dia dah join group 'shreak'.

No comments: