Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 6 April 2011

Bungkusan berisi kenangan 'sekolah sekolah'.

Huhu...lame sungguh tak naik tarikh. Hehe updated lah!. Jangan kata ini, Social network saya pun dah lama senyap sunyi. Sepanjang bulan lepas memang buat kerja tak menang tangan. Company saya buka branch baru. so, banyak benda nak kena settle. Cerita pasal 'settle' ni, banyak benda jugak yang 'settle' dalam hidup saya bulan lepas. Dan baru-baru ini ada benda lama yang tak 'settle' dah pun settle pada hari ini.

Pagi tadi terima panggilan dari mama kat office. Katanya saya menerima satu bungkusan yang sangat mencurigakan. Alahhh...mama...sabelum ni pun dah macam-macam bungkusan saya dapat. Saya dapat masa besday saya yang lepas-lepas, hehe. Mama sebut nama pengirimnya. Urm, saya blurr sekejap dan Ok rasanya 'hamba Allah' yang itu kot. Kenapa ya? sudah beberapa tahun kawan saya itu 'menghilang'.


                              Rindu serius dengan barang nih! Syukur Alhamdulilah.

Apabila pulang, segera masuk bilik dan bukak bungkusan tu.........
?
?
?
?
?
?
?
?
Rasa sebak. Saya dah lupa pun pasal barang tu. Saya tak ingat lagi dah. Dalam pada masa yang sama banyak tanda soal dalam kepala saya. Kepada kawan lama tu, kalau mungkin anda secara sengaja atau tak sengaja membaca entri ini, ingin saya nyatakan di sini bahawa anda masih mempunyai sekelumit sikap jujur, amanah , tanggungjawab dan iyaaaaa daya ingatan yang kuat:)
Terima kasih banyak-banyak tau.  Kita sentiasa harapkan kehidupan awak baik-baik disana. 



1 comment:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
untung ada kawan baik cm tu yek