Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 28 May 2014

Epal versi quran or Apple learning Quran

Assalamualaikum...

Last 2 days aku excited giler  dapat benda comel ni daripada on9 shop yang aku beli.  Dah lama aku ushar quran epal ni since zafran dalam pantang lagi. Sebagai ummi yang mahukan anak nya membesar dengan didikan agama yang baik, harus la aku dedahkan kepentingan quran dan biasakan telinga dia dengan ayat2 quran sejak dia kecil lagi, maka tidak la aku mengajar dia dengan quran yang kita dok baca selalu tu. Dia  masih kecil. tak faham apa2 lagi. Maka nak menarik perhatian dia pasti la dengan bunyi2 an, lagu dan cahaya. So ini la jawapannya.

ni lah epal quran learning yang aku maksudkan.


Ada projector di situ. So dia boleh bermain dgn lampu.


Dalam quran epal ini mengandungi

-26 Doa harian
-16 surah dari Al-Quran
-Nasyid kanak-kanak
-Azan
-Projector (4 fungsi cahaya)

Quran epal ni konsep dia macam fun learning. so sangat sesuai la nak train kanak-kanak mesra dengan al-quran.Dan yang paling aku suka dia kecil dan senang nak dibawa kemana-mana. Salah satu sebab aku rasa aku perlu benda ni supaya dia tak bosan teman ibu dan abi di luar. haha.

Kaannnnnnnnnnn.....kecik jeww dan menggunakan 3 bateri triple A.
Terdapat dalam 3 warna. Kuning, hijau dan oren. yang anak aku punya ni warna kuning.


So disebabkan benda ni bermanfaat, aku alu-alukan sapa yang berminat, aku boleh dapatkan dengan harga yang murah. Aku tak jual mahal.RM25 sahaja. Tapi pre-order. Kalau order minggu ni. Minggu depan baru dapat. Boleh wassap aku nombor 012-3501585 untuk sebarang pertanyaan atau pembelian. Sekian:)

No comments: