Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday 10 February 2012

Tergendala berblog kerana timing lappy.

Assalammualaikum...

bagi saya bernapas kejap.....

Rasa macam nak pengsan tak boleh log in blog sendiri di lappy sendiri. Ape hat ape hat tah? Fessibuk pun sama. That's way lama dah tak menyibuk kat dunia maya karin nih!

Rupanya date kat lappy ni balik ke masa 2006. Geram jer, Grrrrrgg.

Semalam happy sesangat. Terlalu happy jmpa balik jiran lama yang terpisah bertahun-tahun dulu. Saya punya happy ni sampai nak update status kat pessibuk. nak canang kat semua yang ' yeahh, saya kembali bertemu mereka'. Tapi tak post punnn. Post pone pun tak. Sebab bukan budaya saya lagi sikit-sikit punya emosi nak conteng kat wall sendiri. But, tak tahu lah akan datang macam mana.



ok lah, entry ni just episode nak lap lap habuk je. Lepas ni saya akan update weekly.InsyaAllah. Mari selawat ke atas Nabi Muhammad SAW:)

No comments: