Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 14 September 2010

Nothin happen at 9 September.

Alhamdulilah sehat walafiat dan sejahtera pada usia melangkau 25 tahun. Syukur pada Allah SWT, terima kasih berikan saya satu kehidupan yang penuh warna warni. Ada family, jiran tetangga dan kawan2 yg mengambil berat. walaupun yang suka jaga tepi kain orang pon kira amik berat jugak lah.

Ok, menyentuh tentang tajuk di atas,  tiada apa2 terjadi antara saya dan dia. Tak sanggup lah nak gadaikan prinsip yang saya pertahankan selama ini. Bercinta tanpa hala tuju atau tanpa sebarang tanda dan ikatan bukan lah sesuatu yang saya senangi. hati sudah mati pada kata-kata lelaki yang suka berjanji itu dan ini serta suka bagi imaginasi indah tentang kehebatan dia sebagai kekasih jika 'declare'. Owhh tidakk...zaman2 itu sudah berlalu. saya impikan yang saya bakal bercinta dengan bakal suami saya sahaja. Hanya selepas ada ikatan pertunangan atau merisik baru lah saya lembut hati nak merancang masa depan hidup berumah tangga. Maaf lah wan..aku tak dapat nak tunaikan permintaan kau. kalau ada jodoh kita, adalah...tapi seronok dapat bual2 ngn kau sebagai kawan walaupun kau tak pernah anggap aku kawan, namun kau lah kawan dan musuh aku dlm pada masa yg sama. Teettttttt dah tutup cerita, kesimpulannya saya masih single.

Trima kaseh banyak2 pada ayong, selaku BFF yang merancang besday saya pada malam itu. hehe ada kek cokelat yang sangat sedap dan Encik beruang sebagai hadiah. Walaupun kene jadi ninja turtle kejap (konon2 nak wat surprise, ikat mata macam ada sedozen orang je malam tu, haha)

Ulang tahun paling bermakna sebab jatuh pada bulan Ramadhan yang mulia. May Allah SWT blessing me.

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat hari lahir selamat hari raya salam raya ...err update blog pls

kimmy said...

Selamat Hari raya...mkase. Blog saya byk merapu je, huhu. Pepun mkase tau.